SOFTWARE 5P nyní jako FREEWARE

Všechny starší produkty SOFTWARE 5P, vyvinuté na platformě Microsoft Access, jsou nyní uvolněny jako freeware. Můžete je libovolně stahovat i komerčně používat. Nedochází však k dalšímu rozvoji systémů SOFTWARE 5P, ani k podpoře a vylepšením.
 
Pro první přihlášení do systému použijte ID uživatele "spravce", heslo "spravce". Ve správci systému následně zadejte heslo pro ověření licence, níže seznam dle produktů.
 
SOFTWARE 5P pro advokátní praxi         s50adv6f        heslo pro neomezený počet uživatelů
 
SOFTWARE 5P pro správu domů          ebd200plna           heslo pro neomezený počet domů

SOFTWARE 5P pro advokátní praxi 2010

Software pro advokátní kanceláře a advokáty umožňuje moderní způsob vedení advokátní kanceláře v elektronické podobě. Tento databázový program umožňuje vedení klientů. odpůrců, spisů, a to včetně automatické archivace listin na server či sdílené uložiště dat. Vedení právních úkonů formou pracovních sešitů jednotlivých pracovníků kanceláře pak usnadní fakturaci klientům. Součástí jsou také další pomocné agendy, jako vedení přijaté a odeslané korespondence, sledování úkolů a termínů v návaznosti na případy, knihy jízd, výpočet mimosmluvní odměny dle advokátních tarifů, atd..

Moderní advokátní kancelář šetří čas s následným vyhledáváním informací zavedením specializovaného advokátního programu ve své advokátní kanceláři. SOFTWARE 5P pro advokátní praxi je program, který kombinuje databázové sledování případů a úkonů a archivaci dokumentů v elektronické podobě. Všechny tyto informace jsou sdíleny na jednom místě, a to právě v programu pro vedení advokátní kanceláře.

Tento program je vhodný jak pro samostatné advokáty ve formě jednouživatelské verze na databázi MS Access, tak pro velké advokátní kanceláře ve formě síťové verze na databázi MS Access nebo MS SQL. 

SOFTWARE 5P pro advokátní praxi vznikl v roce 1999 jako software na zakázku, a postupně se rozšiřuje a aktualizuje za přispění mnoha dalších advokátních kanceláří. Stovky uživatelů advokátních kanceláří, kteří program užívají, zasílají své náměty a připomínky na vylepšení programu. Tyto náměty jsou pak postupně zapracovány do nových verzí advokátního software. Vzniká tak postupně program, který se plně přizpůsobuje uživatelům advokátních kanceláří. Vzhledem k více než deseti letům existence a postupného zdokonalování tak můžete i Vy ve své advokátní kanceláři usnadnit práci sobě i dalším pracovníkům. Pro registrované uživatele jsou nabízeny aktualizace ZDARMA, a to volně ke stažení na těchto internetových stránkách. Tímto postupem vzniká naprosto unikátní program, který plně vychází z potřeb advokátní kanceláře. 

 

SOFTWARE 5P pro advokátní praxi 2010

Verze 2010 obsahuje: 

  • adresář osob a firem (klientů, odpůrců, odesílatelů, adresátů)
  • evidence spisů (případů) členěná do agend dle vlastního číselníku agend
  • automatická archivace dokumentů na server a přiložení k elektronickému spisu
  • automatický výpočet mimosmluvních odměn dle aktuální vyhlášky, možnost zadání smluvních odměn dle úkonů či hodin,
  • evidence úkonů - načtení úkonu z připraveného číselníku úkonů s automatickým výpočtem odměny a režie za daný úkon, dle nastavení v hlavičce případu, evidence hotových výdajů spojených s úkonem a spisem (znalecké posudky, soudní poplatky, cestovné, . . . )
  • evidence práce pracovníků kanceláře v pracovních denících (vykázané úkony řazené do pracovních sešitů)
  • dokonalé zabezpečení programu, přidělování práv k jednotlivým spisům pro koncipienty
  • tisk faktur či fakturačních podkladů pro vyúčtování úkonů klientům ( možnost výběru dle klienta, odpůrce, data, . . .). Automatické označení vytištěných záznamů jako vyfakturovaných = dokonalá evidence vyfakturovaných a nevyfakturovaných služeb.
  • možnost zadání a evidence dalších úkonů do číselníku úkonů
  • evidence pohledávek klientů, u spisů, výpočet tarifní hodnoty z hodnoty pohledávek včetně příslušenství k datu zahájení, výpočet úroků k datu
  • archiv fakturace (přehledy o fakturaci a jednotlivých fakturovaných položkách)
  • evidence poznámek, úkolů a termínů, s možností nastavení automatického upomínání
  • evidence úhrad ( evidence úhrad faktur a záloh, včetně automatického započítávání uhrazených záloh do faktur )
  • evidence platební morálky klienta a ekonomiky Vaší práce (evidence nedoplatků v třídění vyfakturované úkony, uhrazeno, nevyfakturované úkony)
  • evidence přijaté a odeslané korespondence, u korespondence týkající se spisů odkaz na spis, přehled o vystavených a přijatých dokumentech u jednotlivých spisů
  • tisk poštovní knihy přijaté a odeslané korespondence, tisk formuláře odeslané pošty..
  • sledování a hlídání odpovědí a termínů u přijaté korespondence s odkazem kdo vyřizuje, rychlé a snadné přehledy o nevyřízených odpovědích a nevyřízených úkolech
  • jednoduché a snadné ovládání celého programu pomocí popsaných tlačítek umístěných na hlavním panelu
  • nastavení přístupových práv uživatelů s přiřazením přístupů k jednotlivým modulům
  • při pořízení každého záznamu automaticky uloženo kdy a kým byl záznam pořízen
  • uživatelské nastavení chodu programu funkcí správce programu ( plátce či neplátce DPH, splatnosti faktur,...)
  • knihy jízd a seznamy vozidel, včetně návaznosti na případy, úkony, výpočty spotřeby atd.
  • zapracování paušálních odměn za stupeň řízení
  • možnost změny hesla přihlášeným uživatelem, správce nezná hesla uživatelů
  • automatické číslování spisů, dokladů, korespondence Vámi zvolenými číselnými řadami
  • integrace na příchozí a odchozí složky MS Outlook 2010, automatické řazení emailů ke spisům na základě čísla spisu v předmětu